Dag 10, Lofoten

8 juli 2016 - Lauvik, Noorwegen

Alles weer ingepakt, opgeruimd hutje, schoongemaakt en op weg naar de boot van Bognes naar Lodingen een overtocht van ca 1 uur. Er is ieder uur een afvaart dus lang hoef je niet te wachten. We zijn lekker vroeg en het is vrij rustig op de weg. Het weer is regenachtig en de temp. Wil maar niet boven de 12 graden komen, gelukkig waait het niet en voelt het ook niet zo koud aan. We rijden door het prachtige landschap richting Lauvik naar de volgende camping, hier blijven we 3 nachten omdat we toch zoveel mogelijk willen bekijken op de Lofoten. Rond 17 uur zijn we op plaats van bestemming in een verlaten ruig gebied. De camping is iedere avond weer vol. Het valt op dat hier heel veel fietsers zijn met hun kleine tentjes. De camping heeft een centrale keuken waar veel gebruik van wordt gemaakt. Wij hebben een super klein hutje met een scheve wiebelvloer, koelkast en 2 elektrische kookplaten.Het bed staat scheef maar met 2 boeken eronder is dat ook weer opgelost. Morgen gaan we een route rijden