Dag 14, Namsos

12 juli 2016 - Namsos, Noorwegen

We zijn alweer op de terugreis, deze route hebben we al vaker gereden. Er zijn niet zoveel wegen in Noorwegen naar het noorden. De E 6 is de belangrijkste route, je kunt ook langs de kust, maar dan heb je vrij veel veerboten en veel meer tijd nodig of door Zweden. Deze route verveelt niet gauw,je ziet steeds weer wat nieuws en je gaat weer over de poolcirkel . We vertrekken met mooi weer en trekken optimistisch de korte broek aan. Onderweg de nodige stops, koffie drinken bij een mooie stroomversnelling en natuurlijk bij de poolcirkel weer uit de auto. Vorige week was het hier bitter koud met veel wind en temp van 9 graden, liepen we te bibberen met een dikke jas aan, nu is het 21 graden en kun je zonder jas en in korte broek rondlopen, zo kan het hier verschillen. Helaas is het mooie weer niet van lange duur en hoe dichter we de camping naderen hoe slechter het wordt met een paar regenbuien onderweg. Op de camping krijgen we het leukste hutje tot nu toe, het is gerenoveerd en ingericht door gehandicapte jongeren met spulletjes van de kringloop, je kunt zien dat het met zorg en liefde is ingericht en uitgezocht en voor het eerst sinds weken kunnen we zitten op een heerlijke bank. Top !